czwartek, 9 kwietnia 2015

5 filmów z cyklu "poszedł i siedział sam"

Wczoraj już miałam dość, przez ostatni czas oglądaliśmy tylko filmy z cyklu "poszedł i siedział sam". Ileż można... zwłaszcza, że filmy te są trochę dołujące. Nie zmienia to jednak faktu, że niektóre są całkiem niezłe, jednak nie w takim natężeniu. Ja mam swoje TOP 5 z kategorii "poszedł i siedział sam":

Into the Wild - Wszystko za życie - poszedł i siedział sam, oj siedział sam i w pewnym momencie tego żałował. Film jest trochę dołujący, ale bardzo ciekawy, więc uważam, że każdy powinien go zobaczyć. Opowiada o młodym chłopaku, który szukał swojego miejsca na ziemi. Dociera na Alaskę, gdzie wydaje mu się, że w końcu znalazł się w odpowiednim miejscu. Co było dalej, zobaczcie sami.

Cast Away - poza światem - raczej popłynął a nie poszedł ale i tak siedział sam bo na bezludnej wyspie. Film fajny ale 10 na 10 bym mu nie dała. Momentami nudnawy a momentami śmieszny. Film przedstawia historię faceta, który w wyniku katastrofy lotniczej ląduje na małej, bezludnej wyspy z daleka od wszystkiego. Nie chciał siedzieć sam, ale tak wyszło.Warto zobaczyć.

Track: wędrująca z wielbłądem - poszła i w sumie nie siedziała sama bo z wielbłądami, ale uważam, że można ten film pod moją kategorię "poszedł i siedział sam" podpiąć. Zupełnie mi się nie podobał. Jest to historia na faktach, jednak oglądałam bez większych emocji. Dziewczyna uparła się, że przejdzie Australię pieszo tylko z wielbłądami i psem. Ja drugi raz na pewno go nie zobaczę.

127 godzin - poszedł owszem i do pewnego momentu chciał siedzieć sam, ale później.... już nie. Samotność była zapłata za jego głupotę, a o skutkach jego samotności nie będę mówić, zobaczcie film. Film opowiada o młodym alpiniście, który rusza samotnie w góry, zawsze tak robił, nigdy nikomu się nie zwierzał, ale niestety tym razem został uwięziony w szczelinie i mógł liczyć tylko na siebie.

Białe szaleństwo - poszedł a raczej pojechał i chciał siedzieć sam bo zwariował. Filmu nigdy w całości nie oglądałam, ale pasuje do mojej listy. Komentarz będzie jak zobaczę od początku do końca a nie urywkami.

Miłego oglądania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz