poniedziałek, 18 maja 2015

Dieta odchudzająca - czy to jest skuteczne?

Nigdy nie stosowałam żadnej diety, jednak teraz postanowiłam spróbować. Dlaczego? Bo mam ku temu sprzyjające warunki, przez tydzień będę sama w mieszkaniu bez dobrych duszków, które ciągle mnie kuszą jakimiś przysmakami (lody, ciasteczka, piwno, romantyczne kolacje w McDonald). Wydaje mi się kłopotliwe prowadzić dietę gdy gotuje się dla dwóch lub nawet 3 osób, które jedzą to co zwykle jadasz. A tak będę gotować tylko dla siebie i to co jest zalecane. Fajnie by było gdybym schudła 2-3 kilo, jednak bardziej interesuje mnie to czy takie diety w ogóle działają i czy nie jest to tylko chwilowa utrata wody. 

Poszperałam po internecie i znalazłam w miarę sensowną dietę Ewy Chodakowskiej (ach... co reklama robi z człowiekiem :)).

Plan jest taki - od jutra przez 7 dni będę stosować wspomnianą dietę oraz codziennie będę wykonywać jakąś aktywność fizyczną - 4 razy 45 minutowe ćwiczenia i 3 razy 30 minutowy spacer bądź rower. 

O efektach za tydzień :)

PS. Poniżej jadłospis do diety.




2 komentarze:

  1. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nasza dieta jest dobrze skomponowana oraz składniki są dobrane właściwie to nie ma opcji aby dieta nie była skuteczna. Warto dlatego również przeczytać artykuł http://www.fitnessstyl.pl/co-zyskasz-decydujac-sie-na-catering-dietetyczny/ o tym co faktycznie można zyskać jeśli będziemy stosowali catering dietetyczny.

    OdpowiedzUsuń