poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dobry początek

Jestem tu z 3 powodów ale może od razu nie będę ich wszystkich zdradzać. Myślę, że w miarę upływu czasu sami dowiecie się czemu się pojawiłam, choć może też tak być, że dużo się zmieni i tych powodów będzie więcej.

Jestem gadułą, a że pracuję z domu i na co dzień brakuje mi kontaktu z ludźmi, potrzebuje czasem się wygadać i po prostu wymienić poglądy z innymi nie tylko o pracy i o tym co na obiad.
Do tej pory pisałam do szuflady albo do kosza. Postanowiłam to zmienić i dlatego m.in założyłam bloga. Dzisiaj usłyszałam, że może to być mój krok do kariery, czego nie wykluczam bo podobno marzenia się spełniają - ale o moich marzeniach innym razem.

Postaram się nie zawalać was tekstami i obiecuje, że nie będą one długie (no może czasem coś dłuższego wrzucę, ale uprzedzę o tym wcześniej).

Chciałabym poruszyć przeróżne kwestię, dlatego myślę, że na początku blog może się trochę zmieniać.

Kontakt do mnie: nachwileczke.blog@gmail.com

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz