wtorek, 27 stycznia 2015

Uwaga kobieta za kierownicą!

http://imgkid.com/
Kiedyś usłyszałam, że płeć żeńską, za kierownicą, można podzielić na dwie kategorię: kobiety i baby. Nie trudno się domyślić, że kobiety to te, które jeżdżą dobrze a baby to te, które jeżdżą źle. W sumie płeć męską tak samo można podzielić, ale dziś nie o nich.Wracając do płci pięknej niestety jest tak, że większość jeździ gorzej od mężczyzn. Nie chodzi mi tutaj o to, że kobiety powodują więcej wypadków czy częściej np. są złapane z promilami we krwi, chodzi mi o ogóle wyczucie jazdy. Wspomniane wyżej baby:
- jeżdżą bardzo niepewnie, wykonują szybkie manewry nie koniecznie patrząc jednocześnie w lusterka,
- jeżdżą na sprzęgle, (znam przypadek, gdzie "baba" przypaliła sprzęgło bo jechała na nim ok 20 km, a puściła nogę z pedału tylko dlatego, że coś zaczęło śmierdzieć),
- zmieniają biegi dopiero jak silnik zagłusza radio,
- mają problem z oszacowanie odległości, więc czasem parkowanie zajmuje dłuższą chwilę.

Nie są to błędy, które za każdym razem prowadzą do wypadku/stłuczki jednak powodują, że kobiety trochę traktuje się jak zło na drodze. W ciągu ostatniego tygodnia słyszałam i była świadkiem babskiej głupoty na drodze aż 3 razy, co jeszcze bardziej skłoniło mnie do tego, żeby wam o tym napisać.

Kieruje apel do płci pięknej by była bardziej rozważna na drodze i by pokazać facetom, że wcale nie jesteśmy gorsze od nich. Pokażmy, że jesteśmy lepsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz