piątek, 6 lutego 2015

Manicure hybrydowy

Idąc pierwszy raz na manicure hybrydowy była trochę sceptyczna. Przecież lakier tak długo się nie utrzyma na paznokciach zwłaszcza, że moczę ręce bardzo często przy pracach domowych, na basenie czy przy codziennym myciu rąk. Byłam pewna, że jak będzie się trzymał tydzień to będzie super. Ale... bardzo się pomyliłam :) To naprawdę działa i spokojnie 4 tygodnie lakier wytrzymuje na paznokciach. To tego nie odpryskuje, pięknie się błyszczy i masz spokój na 3 - 4 tygodnie.

Moje paznokcie bardzo szybko rosną i na zdjęciu to widać jak się dobrze przyjrzycie, ale przy jasnym lakierze mi nie przeszkadza. Manicure zrobiłam 3 tygodnie temu i myślę, że spokojnie jeszcze tydzień mogę go mieć. Przy ciemnym lakierze zmywałam po 3 tygodniach bo bardzo mnie denerwował odrost. Miałam manicure hybrydowy już kilka razy (zawsze w inny salonie) i za każdym razem byłam zadowolona. Cały proces trwał od pół godziny do godziny w zależności od tego jak bardzo paznokcie są zaniedbane. Wiem, że przeraża też to, że trzeba potem iść i u kosmetyczni zmywać lakier, co wcale nie jest prawdą. Wystarczy kupić sobie w aptece aceton (jest szkodliwy dla paznokci ale u kosmetyczki robi się tak samo) wlać do miseczki, włożyć paznokcie, przykryć ręcznikiem i po 10 minutach usunąć lakier patyczkiem. Jest też drugi sposób - nasączyć acetonem watę, obłożyć każdy paznokieć i owinąć sreberkiem. Po 15 minutach usunąć lakier patyczkiem.

Dobrze jest po manicure hybrydowym zadbać o paznokcie, np. podgrzać oliwę z oliwek z kilkoma kroplami soku z cytryny i moczyć dłonie ok 15 minut. Resztę oliwy, która zostanie na rękach wsmarować. Bardzo fajnie odżywia.

Ja widzę jeden minus - jest niewiele kolorów lakieru, który można użyć przy manicure hybrydowym, więc tutaj z kolorami nie poszalejemy. Jednak nie zmienia to faktu, że warto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz