wtorek, 3 lutego 2015

Poważny czy zabawny?

Dzisiaj jeszcze jedna kwestia - mężczyźni :)
Ostatnio zastanawiałam się jaki facet jest lepszy z natury zabawny czy poważny. Zrobiłam listę plusów i minusów i co mi wyszło:

ZABAWNY
Plusy:
gdy masz zły humor szybko Ci go poprawi,
jest duszą towarzystwa, więc często was zapraszają,
umie uratować szybkim żartem, gdy zrobiłaś jakąś gafę,
potrafi umilić nawet zwykły, szary dzień,

Minusy:
ciężko z nim porozmawiać na poważny temat, bo wszystko obraca w żart,
nigdy nie wiesz kiedy mówi prawdę, a kiedy żartuje,
czasem masz już serdecznie dość, a on dalej stroi pawiana,

POWAŻNY
Plusy:
umie zachować się w każdej sytuacji, nie błaznując,
zawsze możesz z nim porozmawiać na każdy temat,
możesz go wszędzie wysłać nie martwiąc się, że przyniesie Ci wstyd,
nie wkurza Cię głupimi żartami,

Minusy:
to z reguły nudziarz,
raczej nie lubi imprez,
racjonalnie Cię pociesza, co jest głupie,

Jednak po spisaniu tego wszystkiego stwierdzam, że dla mnie wady mogą być dla kogoś zaletami i na odwrót. Dodatkowo nie każdy zabawny facet musi być głupi, a nie każdy poważny musi być mądry.

Ja wybrałam tego zabawnego :)

PS. Poniżej dowód:
Kilka dni temu mój mężczyzna w taki oto sposób próbował mnie przekonać o słuszności noszenia brody:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz